نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ شهریور ۱۸, سه‌شنبه

دانلود reface برای اندروید


https://ift.tt/3hcMvIW

دانلود reface برای اندروید

برنامه ریفیس مود شده

 

reface ریفیس

 

reface app یک نرم افزار تغییر چهره با استفاده از هوش مصنوعی reface AI به صورت دیپ فیک ( deep fake ) برای اندروید است که اخیرا سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام کرده است. با دانلود reface برای اندروید می توانید چهره خود را در قالب چهره سلبریتی ها و انواع بازیگران و افراد مشهور دنیا به صورت عکس و فیلم و گیف قرار دهید.

 

برنامه reface طوری طراحی شده است که عمل تغییر چهره را در عرض چند ثانیه به صورت بسیار آسان و بدون نیاز به دانش گرافیکی و مهارت فتوشاپ انجام دهد و یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار توانایی اشتراک گذاری عکس و فیلم های ساخته شده در شبکه های اجتماعی می باشد. برنامه reface app که توسط شرکت Neocortext طراحی و ساخته شده است با 10 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی یکی از برنامه های پرطرفدار تغییر چهره می باشد.

 

برنامه reface app مود شده مانند نرم افزار face app کار می کند با این تفاوت که در ریفیس اپ شما قادر خواهید بود چهره خود را نه تنها در در عکس ها بلکه در فیلم ها و گیف ها نیز قرار دهید تنها کاری که باید انجام دهید این است که ویدیو ی مورد نظر را انتخاب کرده و یک عکس سلفی از خود بگیرید و شاهد معجزه reface app باشید.

 

REFACE: face swap videos‏ دارای آرشیو بزرگی از فیلم ها و گیف ها به نام featured today است که در آن ویدیو های پربازدید روز قراد دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید و یا در قسمت سرچ گیف مورد نظر را جست و جو کنید. توجه نمایید در قسمت بالا به هوش مصنوعی ریفیس اپ اشاره کردیم که به لطف وجود این موتور هوشمند در تصاویر متحرک و فیلم ها نه تنها چهره عوض می شود بلکه برخی از شمایل و حالت های صورت نیز تغییر پیدا می کند تا جلوه واقعی بیشتری به تصویر بدهد.

 

reface پرو دارای اشتراک ویژه است که با خرید آن قادر به استفاده از امکانات ویژه مانند آپلود کردن گیف ها در آرشیو برنامه و کار کردن با نرم افزار بدون محدودیت خواهید بود زیرا در نسخه رایگان مشکلاتی نظیر تبلیغات و محدودیت ساخت ویدیو وجود دارد که بعد از استفاده مکرر با خطا مواجه می شوید. نکته قابل توجه نگرانی کاربران در مورد این نرم افزار که کاربرد تفریحی دارد و بسیار هم ترند شده است بحث حفظ حریم خصوصی می باشد که به امید خدا مانند همتاهای خود یعنی face app و zao نیست و از حریم خصوصی و اطلاعات کاربران حفاظت می نماید. شایان ذکر است برای اجرای این برنامه باید نرم افزار تغییر آی پی یا فیلترشکن را اجرا کنید.

 

تریلر نرم افزار reface app

 

 

برخی از قابلیت های برنامه reface پرو :

  1. قابلیت جا به جایی چهره در تصاویر متحرک و فیلم ها
  2. رابط کاربری ساده و روان
  3. قابلیت ذخیره کردن ویدئو , عکس و gif های ساخته شده
  4. امکان اشتراک گذاری تصاویر ساخته شده
  5. دارای هوش مصنوعی
  6. سرگرم کننده و جذاب
  7. دارای آرشیو بزرگی از فیلم های روز
  8. و …

 

تغییرات اضافه شده در نسخه جدید raface app مود :

  1. برطرف شدن برخی از مشکلات

نوشته دانلود reface برای اندروید اولین بار در موب 98. پدیدار شد.

برنامه اندروید, سرگرمی, reface app, reface app پرو, reface مود, برنامه reface, دانلود reface, ریفیس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر