نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ تیر ۲۲, یکشنبه

دانلود موبوگرام بدون فیلتر برای اندروید


دانلود موبوگرام بدون فیلتر برای اندروید

 

موبوگرام رایگان قدیمی با حالت روح

 

دانلود موبوگرام بدون فیلتر - Mobogram فیلتر

 

Mobogram یکی ار نسخه های غیر رسمی تلگرام ضدفیلتر است که بسیار پرطرفدار و دارای امکانات زیادی است که توسط تیم هانیستا طراحی و توسعه یافته است. با دانلود موبوگرام بدون فیلتر برای اندروید می توانید از امکانات گسترده نظیر حالت روح و پشتیبانی کامل از زبان فارسی استفاده کنید.

 

دانلود نسخه جدید موبوگرام رایگان بهترین نسخه غیررسمی تلگرام است که دارای قابلیت های پیشرفته و بیشتری نسبت آن می باشد به همین سبب موبوگرام ضدفیلتر به محض ورود با استقبال بی نظیری رو به رو شد. این برنامه دارای بخش مدیریت دانلود می باشد که در دانلود فایل های حجیم از گروه ها و کانال ها به شما کمک می کند و همچنین دارای قسمت مدیریت فایل می باشد که با استفاده از آن می توانید فایل های دانلود شده را مرتب سازی کنید تا به راحتی یک کلیک به ان ها دست یابید.

بزرگترین قابلیت موبوگرام فارسی ویژگی حالت روح است که اولین بار در این نرم افزار استفاده شد و بعدا نیز نسخه های دیگر تلگرام غیررسمی مانند هاتگرام , تلگرام طلایی و … به تقلید از موبوگرام قدیمی پرداختند و از امکان حالت روح استفاده کردند. حالت روح امکانی است که شما با استفاده از آن می توانید به طور نا محسوس آنلاین شوید و پیام های خوانده نشده را بدون ایجاد تیک دوم بخوانید.

 

یکی دیگر از نکات منفی تلگرام اصلی شلوغ بودن و ازدحام چت ها و گروه ها می باشد که در موبوگرام قدیمی رایگان شاهد مرتب سازی و تفکیک گروه , سوپر گروه , کانال , چت ها , مخاطبین و ربات ها هستیم که به صورت منو در قسمت اصلی برنامه چیده شده اند تا نرم افزار به راحتی قابل استفاده و همه چیز در دسترس باشد. از دیگر امکانات Mobogram می توان به فوروارد چندگانه و پیشرفته پیام ها بدون نمایش نقل قول اشاره کرد که کاربرد خاص خود را دارد همچنین امکان مخفی کردن چت ها و ایجاد رمز عبور برای آن از قابلیت های امنیتی بروزرسانی موبوگرام است.

قطعا برای شما پیش امده است که نا خواسته استیکر یا پیامی را برای دوستان خود و یا در گروه ارسال کرده باشید! با دانلود آخرین نسخه موبوگرام می توانید از امکان درخواست تایید ارسال برای پیام های صوتی و استیکر ها استفاده کنید تا از ارسال نا خواسته آن ها جلوگیری کنید. شایان ذکر است امنیت موبوگرام 2019 همانند نسخه اصلی تلگرام است و از پروتکل MTproto استفاده می کند و همچنین برای امنیت پیام ها از رمزنگاری End to End Encryption استفاده می شود که به هیچ وجه قابل رمزگشایی نیست.

 


برخی از قابلیت های mobogram ضد فیلتر :

  1. دارای حالت روح
  2. امکان استفاده از پروکسی
  3. تفکیک چت , گروه ها و کانال ها
  4. رابط کاربری روان و زیبا
  5. مخفی کردن is typing…
  6. امکان تغییر صدای زن به مرد و بالعکس در پیام های صوتی
  7. دارای فونت ها و استیکر های زیبا
  8. پشتیبانی از زبان فارسی
  9. دارای بخش مورد علاقه برای دسترسی سریع تر به چت های مورد علاقه
  10. تنظیم دانلود خودکار برای هر چت و گروه
  11. دارای پوسته های متنوع
  12. لفت از گروه با امکان بازگشت دوباره آن
  13. دوکاربره همزمان
  14. و …

 

تغییرات اضافه شده در نسخه جدید موبوگرام فارسی :

  1. رفع مشکل اتصال و ماندن در حالت Connecting
  2. بهبود رابط کاربری و عملکرد
  3. پخش خودکار فیلم ها

نوشته دانلود موبوگرام بدون فیلتر برای اندروید اولین بار در موب 98. پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر