نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ تیر ۲۳, دوشنبه

دانلود بازی کلش اف کلنز با الماس نامحدود

دانلود بازی کلش اف کلنز با الماس نامحدود

 

دانلود بازی Clash of Clans برای اندروید با لینک مستقیم

 

دانلود بازی کلش اف کلنز با الماس نامحدود

 

clash of clans یک بازی جنگی بسیار محبوب و پرطرفدار در سبک استراتژی است. با دانلود بازی کلش اف کلنز با الماس نامحدود می توانید قبیله و دهکده ( village ) خود را ساخته و مدیریت کنید تا تجربه یک پادشاهی و جنگ تمام عیار را داشته باشید. بازی کلش اف کلنز 2020 به 3 قسمت : جنگ , دفاع , ساخت و ساز تقسیم می شود که موفقیت در آن به فکر استراتژی شما بستگی دارد.

 

کلش اف کلنز هک شده که در سال 2012 توسط کمپانی Supercell طراحی و ساخته شده است با 500 میلیون کاربر و کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی یکی از اعتیاداور ترین بازی های اندروید به شمار می رود که بعد از نصب و بازی آن کمتر کسی حاضر به حذف آن شده است. گیم پلی روان و گرافیک زیبا و آیتم های زیاد بازی شما را ساعت ها مشغول خود خواهد کرد.


برخی از سرباز های بازی کلش اف کلنز 2019 :

 

  • بربر ( barbarian ) : اولین سربازان بازی که برای ابتدای بازی مناسب می باشند و تا سطح 7 قابل ارتقا هستند.

clash of clans

  • کماندار ( archer ) : کمانداران زن که از راه دور با دشمنان مبارزه می کنند ولی جان بسیار کمی دارند و تا سطح 7 قابل ارتقا هستند.

کلش اف کلنز

  • گوبلین ( goblin ) : دزد های بسیار سریع و چابک که به منابع طلا و اکسیر حمله می کنند و در کلش اف کلنز تا سطح 7 قابل ارتقا می باشند.

کلش اف کلنز 2020

  • دیوار شکن ( wall breaker ) : اسکلت هایی که با خود بمب حمل می کنند تا به دیوار ها صدمه بزنند و تا سطح 6 قابل ارتقا هستند.

کلش اف کلنز 2019

  • غول ( giant ) : غول هایی که به استحکامات دفاعی حمله میکنند و جان بسیار زیادی دارند این جاینت ها تا سطح 7 قابل ارتقا می باشند.

دانلود clash of clans

  • بالون ( balloon ) : اسکلت های سوار بر بالون که حامل بمب هستند و قدرت بالایی در تخریب دیوار دارند و تا سطح 6 قابل ارتقا می باشند.

خرید جم کلش

  • هیلر ( healer ) : فرشته های شفا دهنده ای که در حین مبارزه به سربازان اطراف خود جان می بخشند و تا سطح 4 قابل ارتقا هستند.

بازی کلش اف کلنز

  • جادوگر ( wizard ) : سربازان خوبی هستند که قدرت و سرعت بالایی دارند اما جان نسبتا کمی دارند و تا سطح 6 قابل ارتقا می باشند.

کلش اف کلنز قدیمی

  • پکا ( P.E.K.K.A ) : سربازان بسیار جان سخت و با قدرت که نابودی آن ها بسیار سخت می باشد و در کلش اف کلنز تا سطح 5 قابل ارتقا هستند.

کلش اف کلنز هک شده

  • اژدها ( dragon ) : دراگون هایی که بسیار با قدرت و سریع هستند که به همه ساختمان ها حمله می کنند و تا سطح 5 قابل ارتقا می باشند.

  • خوک سوار ( hog rider ) : سربازانی سوار بر خوک که قابلیت پرش از روی دیوار را دارند و قدرت نسبتا بالایی دارند و تا سطح 5 قابل ارتقا می باشند.

hog rider

  • مینیون ( minion ) : موجودات کوچک شاخ دار که پرواز می کنند و به ساختمان ها آسیب می زنند و تا سطح 6 قابل ارتقا هستند.

minion


  • لاوا هوند ( lava hound ) : موجودات پرنده ای که ابتدا به استحکامات ضدهوایی دشمن حمله ور می شوند و در کلش اف کلنز تا سطح 3 قابل ارتقا هستند.

دانلود clash of clans

 

در بخش ساخت و ساز بازی کلش اف کلنز قدیمی شما باید با ساخت معادن طلا , اکسیر و اکسیر سیاه و جمع آوری آن ها در انبار های مخصوص خود می توانید از آن ها در ساخت سربازان و ساختمان استفاده کرده و بازی را به پیش ببرید. توجه نمایید ساختمان اصلی شما تاون هال ( Town Hall ) می باشد که با ارتقای آن توانید سایر ساختمان ها و دیوار ها را ارتقا دهید. با دانلود بازی کلش اف کلنز با الماس نا محدود شما قادر خواهید بود تا دوستان خود را به بازی دعوت کنید و یک کلن تشکیل داده و با تعامل و همکاری به جنگ با کلن های دیگر بپردازید همچنین در آخرین نسخه کلش اف کلنز می توانید به کلن های دیگر بپیوندید و در Clan War Leagues به صورت لیگ با کلن و کاربران سراسر جان نبرد کنید.

شایان ذکر است با انجام دستورات بازی و کسب دستاورد های مختلف قادر به جمع آوری Gem یا الماس خواهید بود که با استفاده از آن در بازی سریع تر پیشرفت خواهید کرد. امروزه شاهد خرید جم کلش و فروش کلن کلش نیز توسط برخی افراد هستیم.

 

 

 

نوشته دانلود بازی کلش اف کلنز با الماس نامحدود اولین بار در موب 98. پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر