نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ اسفند ۶, چهارشنبه

دانلود اهنگ پدر راغب

دانلود اهنگ راغب پدر 

دانلود اهنگ پدر ا ز راغب 

شنونده باشید آهنگ زیبای غرور من پیش تو سر خم میکنه پدرم نگاه تو درد منو کم میکنه

بنام پدر با صدای هنرمند راغب عزیز همراه با متن  آهنگ و کیفیت عالی دانلود در موزیک ماین 

Download New By : Ragheb || Pedar With Text And 2 Quality 128 , 320 On MusicMine

 دانلود اهنگ راغب پدر 

 

دانلود آهنگ پدر نگاه تو درد منو کم میکنه

★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★

متن آهنگ پدر از راغب 

غرور من پیش تو سر خم میکنه  ♫ ♫

پدرم نگاه تو درد منو کم میکنه ♫ ♫

عاشقتم ♫ ♫

عاشق آرامش تو خنده هات  ♫ ♫

عاشقتم  ♫ ♫

پدر راغب

عاشق مردونگی تو صدات ♫ ♫

تو هر نفس تکیه گاهی ♫ ♫

فدات بشم من الهی  ♫ ♫

تو هر نفس تکیه گاهی ♫ ♫

دانلود اهنگ راغب بنام پدر

فدات بشم من الهی ♫ ♫

فدات بشم من الهی ♫ ♫

روبراهم اگه روبراهی ♫ ♫

لالالا لالالا لا ♫ ♫

هر جا برم با تو سرم بالاست  ♫ ♫

دنیا بدون تو ته دنیاست ♫ ♫

این خونه از عطر تو لبریزه ♫ ♫

سایه ی تو برام همه چیزه ♫ ♫

تو هر نفس تکیه گاهی ♫ ♫

فدات بشم من الهی  ♫ ♫

فدات بشم من الهی  ♫ ♫

★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★

غرور من پیش تو سر خم میکنه پدرم نگاه تو درد منو کم میکنه

دانلود آهنگ های راغب

دانلود اهنگ روز پدر

 

 

تو ضیحات اینستاگرامی مصطفی راغب درباره این آهنگ :

یه کار دلی به همراه دوستان هنرمندم

تقدیم به پدران نازنین ♥

 

دانلود اهنگ پدر از راغب

دانلود کنید و لذت ببرید از این آهنگ زیبا ویژه برای روز پدر 

دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 

همراه با تکست آهنگ + پخش آنلاین آهنگ در موزیک ماین 

دانلود اهنگ آه باران راغب

 

نوشته دانلود اهنگ پدر راغب اولین بار در موزیک ماین. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/3aP1EjF
February 24, 2021 at 05:06PM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر