نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ اسفند ۹, شنبه

دانلود اهنگ میشه برگردی محمدرضا گلزار

اهنگ جدید رضا گلزار به نام میشه برگردی

اهنگ میشه برگردی محمدرضا گلزار به همراه متن اهنگ و کیفیت عالی دانلود با لینک مستقیم هم اکنون در موزیک ماین. خواننده و بازیگر محبوب پاپ کشورمان محمدرضا گلزار آهنگ جدیدی با نام میشه برگردی را منتشر کرد که با استقبال بی نظیر کاربران و طرفدارانش رو به رو شد و اکنون در دو کیفیت 320 و 128 منتشر شده است که شما را در ادامه مطلب به پخش آنلاین و دانلود آن دعوت می نماییم.

Download New single track By Mohammad Reza Golzar called Mishe Bargardi With text and direct link In MusicMine

اهنگ میشه برگردی محمدرضا گلزار

متن اهنگ میشه برگردی گلزار

بگو پس من چی خستم از هر کی که نمیتونه ببینه منو تو رو ♫

گیرم که رفتی چشماتم بستی رو من اگه اروم میشی باشه برو! ♫

دم میزدی از عاشقی پس کو به همه میگفتم عاشقم بود… ♫

حیفه دلی که به هم دادیم فکر نمی کردم بری انقد زود ♫

به سرم زده هواتو خب بیا برگرد به همه چی بگم , بگم ولم کرد؟ ♫

آخه چطور دلت اومد که منو تنهام بذاری؟ ♫

 به سرم زده یه روزی یه جایی با تو بشنوم خودم فقط صدای خنده هاتو ♫

یعنی میشه برگردی بگی دوستم داری

از یه طرف من از یه طرفم تو بیا باهم بسازیم همه چی رو!♫

دردت به قلبم دورت بگردم بیا و سخت نگیر این زندگی رو ♫

از یه طرف من از یه طرفم تو بیا باهم بسازیم همه چی رو ♫

دردت به قلبم دورت بگردم بیا و سخت نگیر این زندگی رو… ♫

اهنگ به سرم زده هواتو محمدرضا گلزار

به سرم زده هواتو خب بیا برگرد به همه چی بگم بگم ولم کرد؟ ♫

اخه چطور دلت اومد که منو تنهام بذاری! ♫

به سرم زده یه روزی یه جایی با تو بشنوم خودم فقط صدای خنده هاتو ♫

یعنی میشه برگردی بگی دوستم داری

به سرم زده هواتو خب بیا برگرد به همه چی بگم بگم ولم کرد ♫

اخه چطور دلت اومد که منو تنهام بذاری! ♫

به سرم زده یه روزی یه جایی با تو بشنوم خودم فقط صدای خنده هاتو ♫

یعنی میشه برگردی بگی دوستم داری

 

دانلود اهنگ گلزار میشه برگردی

همراه ما باشید تا شنونده آهنگ میشه برگردی گلزار به همراه لینک مستقیم دانلود با ترافیک نیم بها باشید امیدواریم لذت ببرید. رسانه موزیک ماین لحظات خوشی را برای شما آرزومند است.

نوشته دانلود اهنگ میشه برگردی محمدرضا گلزار اولین بار در موزیک ماین. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/3uAsXGi
February 27, 2021 at 10:48PM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر