نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ تیر ۲, دوشنبه

دانلود برنامه بلد برای اندروید


دانلود برنامه بلد برای اندروید

 

نسخه جدید مسیریاب Balad

 

دانلود برنامه بلد برای اندروید - مسیریاب Balad

 

Balad یک برنامه نقشه و مسیریاب فارسی هوشمند است. با دانلود برنامه بلد برای اندروید می توانید ترافیک لحظه ای خیابان ها و بزرگراه ها و آزاد راه ها را مشاهده کنید. نرم افزار بلد با فناوری GPS و انتخاب خلوت ترین و سریع ترین مسیر زمان رسیدن شما به مقصدتان را تخمین می زند.

 

مسیرباب بلد با داشتن دستیار صوتی به زبان های فاسی و ترکی ( لهجه ها و گویش های دیگر اضافه خواهد شد ) نام خیابان و میدان و اطلاعات ترافیکی را برای شما بازگو می کند تا بدون نگاه کردن به صفحه گوشی خود به رانندگی ادامه دهید. همچنین این برنامه طرح زوج و فرد را در روی نقشه نمایش می دهد تا شما را از ورود به آن آگاه سازد. از نقاط قوت برنامه Balad می توان به گزارش برخی از اطلاعات نقشه توسط کاربران شامل: نام خیابان , نام مراکز خرید , تصادفات , خرابی جاده و … اشاره کرد که کمک زیادی به کاربران دیگر می کند تا از خطرات و تصادفات در طول مسیر و اطلاعات نقشه آگاه شوند.

 

Balad همواره اطلاعات نقشه و مسیر ها را به روز رسانی می کنند و کاربران نیز در اصلا آن کمک می کنند. از دیگر مزایای دانلود نرم افزار بلد مشاهده دوربین های کنترل سرعت و پلیس های ثابت و متحرک است که در حین رانندگی قبل از رسیدن به آن به شما هشدار می دهد. اگر در مسیر انتخابی شما مشکلات غیر قابل پیش بینی مانند تصادف یا خرابی جاده گزارش داده شود اپلیکیشن بلد به صورت سریع مسیر دیگری را جایگزین آن می کند تا دچار مشکل نشوید.

همچنین قادر به انتخاب مسیر دوم حین رانندگی در مسیر اول می باشید بدین ترتیب این ویژگی به منظور پیدا کردن نزدیکترین پمپ بنزین یا استراحتگاه و رستوران یا هر نوع مکانی استفاده می شود و کاربرد بسیاری دارد. از امکانات دیگر این برنامه می توان ( مشاهده و جست و جوی اماکن تاریخی و فرهنگی , پاساژ و مراکز خرید , مساجد , مدارس و دانشگاه ها , مراکز تفریح و بسیاری مکان های عمومی و خاص ) را نام برد.

 

شایان ذکر است شما قادر به دانلود نقشه های آفلاین بلد هستید تا در صورت عدم اتصال اینترنت از آن استفاده کنید. این برنامه با 5 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی بهترین مسیریاب سخنگوی فارسی در ایران برای اندروید محسوب می شود و توسط کارشناسان هوش مصنوعی و تیم پشتیبانی قدرتمند اداره می شود که با فیلتر شدن برنامه ویز فارسی که نمونه خارجی این نرم افزار می باشد سعی در کم کردن مشکلات هم وطنان عزیز دارند.

 

تریلر و معرفی نرم افزار مسیریاب بلد

 

 

برخی از قابلیت های نرم افزار بلد – Balad :

  1. تخمین و محاسبه زمان رسیدن به مقصد
  2. امکان انتخاب مسیر دوم
  3. نمایش مکان های عمومی و خاص بر روی نقشه
  4. تغییر و جایگزین کردن مسیر جدید در صورت بروز مشکل در مسیر نخست
  5. امکان گزارش تصادفات , نام های اشتباه و بسیاری از عوامل دیگر توسط کاربران
  6. نمایش دوربین های کنترل سرعت و پلیس های مستقر در مسیر
  7. دارای دستیار و سخنگوی صوتی به زبان های فارسی و ترکی
  8. نمایش ترافیک زنده و لحظه ای
  9. امکان مشاهده طرح زوج و فرد
  10. نمایش سرعت سنج و نمایش حداکثر سرعت در خیابان ها و بزرگراه ها
  11. رابط کاربری زیبا
  12. امکان درخواست تاکسی اینترنتی از داخل نرم افزار
  13. و …

 

تغییرات اضافه شده در نسخه جدید :

  1. برطرف شدن مشکل بسته شدن برنامه در برخی از اسمارت فون ها
  2. بهبود قسمت گزارشات مسیریابی

نوشته دانلود برنامه بلد برای اندروید اولین بار در موب 98. پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر