نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ تیر ۵, پنجشنبه

دانلود برنامه پیام من دانشگاه پیام نور

دانلود برنامه پیام من دانشگاه پیام نور

 

دانلود اپلیکیشن Payam Noor 0.0.30 اندروید

 

دانلود برنامه پیام من دانشگاه پیام نور - payam noor

 

پیام من یک سامانه و نرم افزار برای اطلاع رسانی و مدیریت پروفایل و پرونده برای دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور است. با دانلود برنامه پیام من دانشگاه پیام نور می توانید از آخرین اطلاعیه و اخبار رشته خود مطلع شوید و از امکانات متنوع آن استفاده نمایید.

 

دانشگاه پیام نور فعالیت خود را بر اساس آموزش از راه دور و مجازی با تعداد جلسات کلاسی کم شروع کرد به همین سبب به تازگی نرم افزار پیام من را برای دانشجویان و اساتید خود طراحی و توسعه داده است تا بتوانند از قابلیت های مختلف آن بهره مند شوند. با دانلود نرم افزار پیام من قادر به مشاهده پیام های مدیر گروه , اطلاع از زمان تشکیل کلاس ها , برنامه های کلاسی و برنامه امتحانی رشته خود خواهید بود. همچنین می توانید نمرات تحصیلی و تاریخچه کارنامه خود را در اپلیکیشن Payam Noor مشاهده کنید.

با اپلیکیشن پیام من اندروید می توانید به نحو احسن فعالیت های دانشگاهی خود را مدیریت کتید. شایان ذکر است معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور اذهان نموده که با پرداخت مبلغ 10 هزار تومان می توانید به آرشیو مقالات درسی , آزمون های آزمایشی پرونده های پرسنلی و … دست یابید.

 

آموزش تصویری کار با برنامه پیام من اندروید

 

 

آموزش ورود به نرم افزار پیام من اندروید :

  • ابتدا فایل apk را از باکس دانلود زیر بارگیری نمایید
  • سپس برنامه را نصب کرده و باز کنید.
  • در ابتدا برای ورود طبق تصویر زیر کد کاربری خود و گذرواژه را وارد نمایید.
  • کد کاربری برای اساتید همان کد مدرسی و برای دانشجویان همان کد دانشجویی می باشد.
  • گذرواژه به طور پیشفرض کد ملی شخص در نظر گرفته شده است.
  • اگر گذارواژه خود را فراموش کردید می توانید از بخش فراموشی رمز عبور اقدام کنید که در این صورت یک کد یک بار مصرف برای ورود به شماره همراه ثبت شده شما در سیستم دانشگاه پیام نور ارسال خواهد و بعد از 15 دقیقه منقضی خواهد شد.
  • در صورت تمایل می توانید از گزینه ورود بدون عضویت استفاده کنید که در این صورت فقط  می توانید از سیستم اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور استفاده کنید.

 

دانلود نرم افزار پیام من دانشگاه پیام نور - payam noor

 

برخی از قابلیت های اپلیکیشن پیام من :

  1. امکان مشاهده اخبار و اطلاعیه های دانشگاه
  2. قایل استفاده برای اساتید و دانشجویان
  3. اطلاع از تغییرات برنامه های رشته خود
  4. امکان ارتباط با اساتید و مدیران گروه ها
  5. دارای آزمون های آزمایشی و بانک مقاله
  6. قابلیت مشاهده نمرات
  7. و …

 

تغییرات اضافه شده در نسخه جدید :

  1. بهبود رابط کاربری
  2. رفع مشکلات نسخه های پیشین
  3. بهبود عملکرد و افزایش سرعت

نوشته دانلود برنامه پیام من دانشگاه پیام نور اولین بار در موب 98. پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر