نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ تیر ۷, شنبه

دانلود اساتریدر انلاین کارگزاری آگاه

دانلود اساتریدر انلاین کارگزاری آگاه

 

نسخه جدید نرم افزار Asa Trader برای اندروید

 

دانلود اساتریدر انلاین کارگزاری آگاه - asa trader

 

Asa Trader نام نرم فزاری برای انجام معاملات بورسی و خرید و فروش سهام برای معامله گران و کاربران کارگزاری آگاه می باشد. با دانلود اساتریدر انلاین کارگزاری آگاه می توانید تغییرات قیمت و آمار انواع نماد ها را به صورت لحظه ای و دقیق مشاهده نمایید و درخواست خرید یا فروش سهام مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

اپلیکیشن اسا تریدر آنلاین با تحلیل نماد ها و پیش بینی بورس را با ابزار قدرتمند این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از نمودار تحلیل تکنیکال هر سهم به خرید و فروش بدون ریسک سهام و سرمایه گذاری موفق بپردازید. در این برنامه که گزارش دقیق و لحظه ای پرتفوی شما را ارائه می دهد می توانید میزان سود و زیان هر سهم را مشاهده کنید.

 

نرم افزار اساتریدر از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در بخش زیر به معرفی آن ها می پردازیم :

 

  • دیده بان :  در اپلیکیشن asa trader دو نوع دیده بان وجود دارد که با نام های دیده بان آگاه و دیده بان من مشاهده می شود. در دیده بان آگاه به صورت پیش فرض در نرم افزار وجود دارد و به مرتب سازی و بررسی نماد های پر تقاضا می پردازد. دیده بان من قسمتی است که شما می توانید در آن دیده بان مدنظر خود را ساخته و نماد هایی که علاقه به بررسی و مشاهده آمار آن را دارید را اضافه کنید.شایان ذکر است در اساتریدر انلاین اگاه می توانید با ایجاد دیده بان : حجم و میزان بهترین عرضه و تقاضا , قیمت پایانی و دردصد تغییر قیمت پایانی , اخرین قیمت معامله و دردصد تغییر آخرین قیمت معامله را مشاهده کنید.

 

دانلود اساتریدر انلاین کارگزاری آگاه - بورس

 

  • لیست سفارشات و معاملات :  با دانلود اسا تریدر آنلاین کارگزاری آگاه قادر به مشاهده تمامی سفارشات خرید و فروش و معاملات خود در این بخش خواهید بود که دارای فیلتر های هوشمند زیر برای جست و جوی سریع می باشد.
  1. معاملات : سفارشاتی که معامله شده اند را می توانید با این گزینه فیلتر و مشاهده کنید.
  2. خطا : لیستی از سفارشات ارسال شده در روز جاری که با خطا مواجه شده اند و با موفقیت به هسته بورس ارسال نشده اند.
  3. سفارشات روز : با اعمال این فیلتر می توانید کلیه سفارشات به ثبت رسیده روز جاری را مشاهده کنید.
  4.  سفارشات فعال : آن دسته از سفارشاتی که برای هسته بازار سرمایه فرستاده شده اند اما معامله این در باب آن صورت نگرفته است.
  5. پیش نویس : این فیلتر قادر به نمایش سفارشاتی است که اطلاعات ان را در برنامه ثبت شده ولی به هسته بورس فرستاده نشده است.
  6. سفارشات و معاملات با تاریخ انتخابی : در این دو فیلتر می توانید سفارشات ثبت شده و معاملات انجام شده را در بازه زمانی دلخواه مشاهده نمایید.
  • ارسال سفارش پیشرفته خرید و فروش : در این قسمت می توانید به خرید و فروش سریع سهام نماد مورد نظر خود بپردازید.

 

دانلود نرم افزار asa trader

 

  • بخش دارایی ( پرتفوی ) : در این بخش می توانید دارایی خود را مشاهده کرده و بر سود و زیان آن را نیز نظارت داشته باشید. این قسمت گزینه های مختلفی نظیر : ( سود یا زیان کل , ارزش روز , دارایی ها و خالص آن و مانده حساب ) می باشد.

 

دانلود اساتریدر انلاین کارگزاری آگاه - asa trader

 

  • شارژ و برداشت ار حساب معاملاتی : در این بخش با ساز و کار های خاصی می توانید حساب خود را شارژ کرده یا درخواست واریر وجه را به کارگزاری ارسال کنید.

 

  • پیام ها : این قسمت دارای پیام های می باشد کارگزاری برای کاربران و معامله گران خود و همچنین پیام های ناظر بازار در مورد یک نماد ارسال کرده است.

 

  • گردش حساب : در این قسمت قادر به مشاهده کلیه برداشت ها و واریز های خود هستید و می توانید مانده معاملاتی خود را محاسبه نمایید.

 

asa trader - سهام

 

  • مدیریت کاربران : همانطور که در بخش بالا ذکر کردیم برنامه اساتریدر اگاه قابلیت استفاده چند کاربر به طور همزمان را داراست. در این بخش می توانید حساب کاربری دیگری را وارد نمایید و همینطور بین حساب ها سوئیچ کنید.

 

برای انجام معامله در این اپلیکیشن نیاز به کد بورسی در کارگزاری آگاه دارید که قابلیت اخذ کد بورسی و معاملاتی در آسا تریدر آنلاین اگاه گنجانده شده است و حتی می توانید چند کد بورسی را در این نرم افزار مدیریت نمایید. نرم افزار آساتریدر با بیش از 500 هزار دانلود و کسب امتیاز 3 از 5 در مارکت های اندروید یکی از بهترین برنامه های خرید و فروش سهام و انجام معاملات بورسی می باشد. از برنامه های مشابه می توان به نرم افزار سیگنال اشاره کرد مختص تحلیل بازار سرمایه و پبیش بینی بورس است.

 

 

 

برخی از امکانات برنامه asa trader برای اندروید :

  1. امکان دریافت کد بورسی در داخل نرم افزار
  2. تحلیل تکنیکال نماد ها
  3. مشاهده لحظه ای و دقیق تغییرات بازار سرمایه
  4. ثبت سریع سفارش خرید و فروش
  5. امکان مدریریت چند کاربر در یک اپلیکیشن به طور همزمان
  6. امکان برداشت و واریز به حساب کاربری در داخل برنامه
  7. مشاهده پرتفوی و میزان سود و زیان
  8. رابط کاربری روان و سریع
  9. ورود ایمن با 3 روش : اثر انگشت , کد 4 رقمی و رمز عبور  به داخل نرم افزار
  10. و …

 

تغییرات اضافه شده در نسخه جدید آساتریدرآگاه :

  1. بهبود عملکرد در دریافت دارایی سهام
  2. بهبود رابط کاربری

نوشته دانلود اساتریدر انلاین کارگزاری آگاه اولین بار در موب 98. پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر