نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ تیر ۴, چهارشنبه

دانلود موبیکسو برای اندروید


دانلود موبیکسو برای اندروید

 

دانلود Mobixo برای اندروید – اپلیکیشن کارگزاری فارابی

 

دانلود موبیکسو برای اندروید - mobixo

 

Mobixo برنامه ای برای خرید و فروش سهام و اطلاع از قیمت و اخبار بازار بورس است. با دانلود موبیکسو برای اندروید می توانید از همه امکانات سامانه فارابیکسو کارگزاری فارابی در قالب نرم افزار استفاده نمایید.

 

تفاوت فارابیکسو و موبیکسو در این است که موبیکسو نرم افزار معاملات بورسی و خرید سهام در کاگزاری فارابی می باشد ولی فارابیکسو سامانه خرید و فروش سهام است. موبیکسو گزارشات دقیقی در زمینه خرید و فروش سهام مختلف و پرتفوی شما ارائه می دهد. با این نرم افزار می توانید در هر زمان و مکان به انجام معاملات بورسی خود بپردازید و از اخبار و رویداد های بازار سرمایه آگاه شوید.

مشاهده چارت های سهام و اطلاع از قیمت آن ها بخشی از امکانات برنامه موبیکسو می باشد که با رابط کاربری و تجربه کاربری زیبا و روان برای سهام داران و معامله گران کارگزاری فارابی طراحی و توسعه یافته است. در ساخت این برنامه نظرات معامله گران حرفه ای بازار سرمایه لحاظ شده است تا با اجرای سریع و پایدار تمامی اتفاقات و خرید و فروش های حساب کاربری شما همگام سازی شوند. از برنامه های مشابه می توان به نرم افزار سیگنال اشاره کرد که قابلیت تحلیل و پیش بینی بازار بورس را دارد.

 

نحوه خرید عرضه اولیه در فارابیکسو و موبیکسو 

 

 

کاربران عزیز در این برنامه قادر به واریز و برداشت از حساب هستیم که سرعت عمل شما در خرید و فروش و معاملات را افزایش می دهد همچنین در mobixo می توانید اقدام به درخواست دریافت اعتبار از کارگزاری فارابی یا خرید خودکار عرضه اولیه نمایید. این نرم افزار که توسط کارگزاری فارابی طراحی و توسعه یافته است با 100 هزار دانلود و کسب امتیاز 3 از 5 در گوگل پلی یکی از بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش آنلاین سهام می باشد.

 

برخی از قابلیت های نرم افزار موبیکسو :

  1. امکان خرید و فروش سریع سهام
  2. ارائه گزارشات دقیق از عملکرد و دارایی شما
  3. اطلاع از قیمت و صف های نماد ها و سهام مختلف بازار سرمایه
  4. امکان خرید اتوماتیک عرضه اولیه
  5. دارای تجریه کاربری روان و حرفه ای
  6. امکان انجام امور بانکی : واریز و برداشت پول از حساب کاربری
  7. و …

 

تغییرات اضافه شده در نسخه جدید :

  1. بهبود رابط کاربری
  2. بهبود تجربه کاربری
  3. رفع مشکلات نسخه های پیشین

نوشته دانلود موبیکسو برای اندروید اولین بار در موب 98. پدیدار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر