نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ اسفند ۲۱, پنجشنبه

دانلود موزیک ویدیو ساسی تهران توکیو

موزیک ویدیو ساسی سمیه

موزیک ویدیو ساسی تهران توکیو همراه با متن اهنگ و کیفیت عالی دانلود با لینک مستقیم هم اکنون در موزیک ماین. ساسی مانکن موزیک ویدیو اهنگ تهران توکیو را در تاریخ 11 مارس 2021 منتشر کرد که یک موزیک ویدیوی بسیار شاد و دلنشینی می باشد و هم اکنون در دو کیفیت 320 و 128 منتشر شده است که شما را در ادامه مطلب به پخش آنلاین و دانلود آن دعوت می نماییم.

Download New Music Video By : Sasy called Tehran tokyo With lyric And 2 Qualiyt  1080 , 720 IN MusicMine

موزیک ویدیو تهران توکیو

دانلود موزیک ویدیو ساسی تهران توکیو با کیفیت 1080p

اره تهران توکیو
برو بالا اومده ساسی حالا یوکویادا بیا دادا
اخ پیتن پیتن از تهران تا توکیو…
من فقط تورو دوس دارم عزیزم تو کیو
دوست داری منو؟نه پس! روانیتم نفس!
وقتی قر میدی وسط تنهایی یه پا کایلی جنری والله ای
هون گون جون تایی…
میگه چه هیکلی داری وایی
تهران دافاشم گنگن پَ شاخ نشو برو دایی
تو لیان شامپویی اره ما ولنجک پکو پاره ببین دادا من خیلی هایم تو چی
من همه جوره پایم پَ بشین
جا اینکه با من بحث کنی برو سور و سات سلطانو بچین!
پیتن پیتن از تهران تا توکیو من فقط تورو دوس دارم عزیزم تو کیو؟
وای پیتن پیتن از تهران تا توکیو
من فقط تورو دوس دارم عزیزم تو کیو؟ دلمو میبره هی زود
موزیک میکوبه بوم بوم بوم
اگه ژاپنی بودی اسمت میشد جون جون جون
کشتی مارو یجورایی لات بمیری سامورایی
بابا سوتون…

دانلود موزیک ویدیو تهران توکیو

بدنت اتیش داره اره چشات لاتیش پره
فیلم رقصیدنت سیمرغ میبره تو جشنواره
با اون هیکلت دستی دستی ولیعصر بستی
تو خودت یه پا یاکوزایی با اون موهای دم اسبی
اخ پیتن پیتن از تهران تا توکیو
من فقط تورو دوس دارم عزیزم تو کیو؟
وای پیتن پیتن از تهران تا توکیو من فقط تورو دوست دارم عزیزم تو کیو؟
مامانو به حساب کی میخوای ول کنی بری سمیه ها؟
روزایی که خونه نیستی ما پارتی میکنیم سمیه جان
وای نرو سمیه چه بدنی داری سمیه علف میزنی سمیه
اور نزنی سمیه ها تهران همه خط چشا دادا امشبو کم بکشا!
دیگه باید بذاریم کنار دیگه از شنبه ایشالا
ای تو روحتو بابا چقد هیکلت خوبه تو بابا…
چه بدنت ردیفه تو بابا سلطان یزیدتو بابا!
یالا برو بالا اروم‌ ساسی حالا بدو برو بالا همه سیونارا

 

دانلود موزیک ویدیو تهران توکیو ساسی

با رسانه موزیک ماین همراه باشید تا بیننده موزیک ویدیو تهران توکیو به همراه متن و موزیک ویدیو باشید. رسانه موزیک ماین لحظات خوشی را برای شما آرزومند است و امیدواریم از این ترک زیبا لذت ببرید.

نوشته دانلود موزیک ویدیو ساسی تهران توکیو اولین بار در موزیک ماین. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/3vpD0P0
March 11, 2021 at 06:08PM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر