نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ اسفند ۱۶, شنبه

دانلود اهنگ بگو کجایی ارمین

دانلود اهنگ ارمین بگو کجایی

دانلود اهنگ ارمین بگو کجایی همراه با متن کیفیت عالی دانلود در موزیک ماین 

ارمین 2afm آهنگ جدید خود بنام بگو کجایی را منتشر کرد شما کاربران عزیز میتوانید این آهنگ رو با دو کیفیت 128 و 320 و با لینک مستقیم و پر سرعت دانلود نمایید .

 خواننده : آرمین 2 afm || تنظیم قطعه : مسعود جهانی

Download New Music By : Armin2afm || Beghoo Kojaei With Text And 2 Quality 128 , 320 On MusicMine

 

اهنگ ارمین بنام بگو کجایی

متن اهنگ بگو کجایی ارمین

★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★

بگو کجایی ؟ کوشی معلومه ؟ ♫ ♫

من بیست چاری گوشی پهلومه ♫ ♫

اندر خم یه تک زنگت ! ♫ ♫

نمیدونی چ بغضی تو این گلومه ♫ ♫

تا خوبیو تو ما دیدن  ♫ ♫

دانلود اهنگ بگو کجایی از ارمین

هر چی صفحه بود پشت ما چیدن  ♫ ♫

نمیدونی چقدر دلم تنگه  ♫ ♫

اصلا یه وضعی انگار پاچیدم  ♫ ♫

دا بده یا بمون ی برو  ♫ ♫

نذار تمم شه این رابطه  ♫ ♫

مگه بچه شدی ؟؟ تو چنند سالته ؟ ♫ ♫

بگو کجایی ارمین

همش جر و بحث و بچه بازی کارته  ♫ ♫

دلم هنوز بی تابته  ♫ ♫

هنوز نگران اون حالته  ♫ ♫

مگه بچه شدی تو چند سالته ؟! ♫ ♫

همش جر و بحث و بچه بازی کارته … ♫ ♫

دلم تنگه واسه غر زدنات  ♫ ♫

زل زدنات ♫ ♫

نصف شب تو خیابون دور زدنا  ♫ ♫

واسه بوی عطرت موی لختت  ♫ ♫

حتی واسه عصبی شدنات  ♫ ♫

دانلود اهنگ بگو کجایی از ارمین 2afm

اون وقتا که نمیرسید  ♫ ♫

خون به مغزت ♫ ♫

اخیرا حتی جواب تلفناتم همه با تاخیرن ♫ ♫

آره اخیرا شاید من خیل سخت گیرم  ♫ ♫

دا بده یا بمن یا برو  ♫ ♫

بذار تموم شه این رابطه  ♫ ♫

مگه بچه شدی ؟؟ تو چند سالته ؟؟ ♫ ♫

همش جر و بحث و بچه بازی کاته  ♫ ♫

دلم هنوز بی تابته  ♫ ♫

هنوز نگران اون حالته  ♫ ♫

مگه بچه شدی تو چند سالته ؟؟ ♫ ♫

همش جر و بحث و بچه بازی کارته ♫ ♫

★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★

بگو کجایی ؟ کوشی معلومه ؟من بیست چاری گوشی پهلومه

اهنگ بگو کجایی کوشی معلومه 

 

 

دانلود کنید و لذت ببرید از

آهنگ جدید ارمین بنام بگو کجایی 

دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت و دو کیفیت 128 و 320

همراه با متن ترانه + پخش آنلاین آهنگ در موزیک ماین

Download New Music By : Armin2afm || Beghoo Kojaei With Text And 2 Quality 128 , 320 On MusicMine

نوشته دانلود اهنگ بگو کجایی ارمین اولین بار در موزیک ماین. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/3sVVRPC
March 06, 2021 at 06:05PM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر