نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ اسفند ۱۷, یکشنبه

دانلو اهنگ شیک مجید خراطها

دانلود اهنگ مجید خراطها شیک

دانلود اهنگ شیک مجید خراطها همراه با متن و کیفیت عالی دانلود در موزیک ماین 

مجید خراطهای عزیز آهنگ جدید خود بنام شیک را در دست انتشار دارد که به زودی با انتشار این آهنگ در دسترس شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد و میتوانید این آهنگ را با دو کیفیت 128 و 320 و با لینک مستقیم و پر سرعت دانلود کنید .

دانلود اهنگ شیک از مجید خراطها

Download New Music By : Majid Kharatha|| Shik With Text And 2 Quality 128, 320 On MusicMine

دانلود اهنگ شیک مجید خراطها

متن اهنگ شیک مجید خراطها

★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★

نمیخوام آروم شم میرم ♫ ♫

حتی خالیه پاکت قرصم  ♫ ♫

نذار مادرم هیچی بفهمه  ♫ ♫

آخه آب میشه با غم و غصه ♫ ♫

یه شب منو تحمل کن ♫ ♫

بذار امشبو نق بزنم  ♫ ♫

دانلود اهنگ جدید مجید خراطها شیک

امشب حق بده رد بدم یا هی غر بزنم یه دم ! ♫ ♫

آخه چشمای نازتو دیگه نباید ببینم  ♫ ♫

امشب حقمه بد بشم ♫ ♫

از و تو و از خودم رد بشم ♫ ♫

وقتی حتی دیگه سراغتو نباید بگیرم ♫ ♫

دارم میرم یه جا گم شم ♫ ♫

الان دلداریتم سمه ♫ ♫

فقط اونی که مسمومه الان حالمو میفهمه ♫ ♫

دیگه هیچی نگو رفتم ♫ ♫

منم هیچی نمیپرسم ♫ ♫

تو فکر کن فاز بد دارم ♫ ♫

فکر کن اصلا روی رقصم  ♫ ♫

دارم میرم یه جا گم شم تو تنهاییم نبودی که ♫ ♫

راستی اینجوری دوست داری ؟

ببین جداییمون شیکه ؟

دارم میرم موهام خوبه ؟ بهم میاد کت تیره ؟ ♫ ♫

یا بازم یکی میبینه یا بازم آبروت میره ؟ ♫ ♫

مهم بودم بارت اما فقط اینکه چی پوشدم  ♫ ♫

مجید خراطها شیک

یا اینکه یاد کی کردم فلان آهنگو گوش میدم  ♫ ♫

دارم میرم یه جا گم شم دیگه از دست من دوزی  ♫ ♫

ببین رفتن شرف داره به موندن های اینجوری  ♫ ♫

امشب حق بده رد بدم یا هی غر بزنم یه دم

آخه چشمای نازتو دیگه نباید ببینم  ♫ ♫

امشب حقمه بد بشم از تو خودم رد بشم  ♫ ♫

وقتی حتی سراغتو نباید بگیرم ♫ ♫

★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★

اهنگ راستی اینجوری دوست داری ببین جداییمون شیکه

دانلود آهنگ های مجید خراطها

نوشته دانلو اهنگ شیک مجید خراطها اولین بار در موزیک ماین. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/3sXMqPK
March 07, 2021 at 02:52PM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر