نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ اسفند ۱۹, سه‌شنبه

اهنگ وجود تو دلیل عاشقیمه مهدی جهانی

اهنگ مهدی جهانی وجود تو دلیل عاشقیمه

دانلود اهنگ مهدی جهانی وجود تو دلیل عاشقیمه همراه با متن و کیفیت عالی دانلود در موزیک ماین

کاربران عزیز هم اینک میتوانید آهنگ جدید مهدی جهانی بنام وجودتو را با دو کیفیت 128 و 320 دانلود نمایید .

دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت همراه با تکست + پخش آنلاین آهنگ

Download New  Track By : Mehdi Jahani || Vojoode to With Text And 2 Quality 128 , 320 On MusicMine

اهنگ وجود تو دلیل عاشقیمه مهدی جهانی

متن اهنگ مهدی جهانی وجود تو دلیل عاشقیمه

 ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★

نکن اینجور جدامون بری میگیره بارون ♫ ♫

دعا میکنم هر شب واسه ی هر دوتامون ♫ ♫

نگو دورت شلوغه که ین حرفت دروغه ♫ ♫

دل من که همیشه طرفدار تو بوده ♫ ♫

مگه میشه نباشی ♫ ♫

اهنگ جدید مهدی جهانی وجود تو

مگه میشه نمونی ؟ ♫ ♫

یه کم دور شی میبینی ♫ ♫

که بی من نمیتونی ♫ ♫

بمیرم چشات خیسن نبین مردم چی میگن ♫ ♫

تو جاتم به عزیزم بگو میمونی با من ♫ ♫

وجود تو دلیل عاشقیمه ♫ ♫

چشای تو تموم زندگیمه ♫ ♫

تو رو بگیرنت ازم میمیرم ♫ ♫

نباشی حال و روز من وخیمه ♫ ♫

وجود تو دلیل عاشقیمه ♫ ♫

چشای تو تموم زندگیمه ♫ ♫

تو رو بگیرنت ازم میمیرم ♫ ♫

نباشی حال و روز من وخیمه

واسه تو کوه صبرم بری میگیره دردم ♫ ♫

نبودی تو هر شب به یادت گره کردم ♫ ♫

یه وقتایی که سردی ایبینم گریه کردی ♫ ♫

ازم دور میشی اما میدونم بر میگردی ♫ ♫

وجود تو مهدی جهانی

مگه میشه نباشی مگه میشه نمونی ♫ ♫

یه کم دور شی میبینی که بی من نمیتونی ♫ ♫

بمیرم چشات خیسن نبین مردم چی میگم  ♫ ♫

تو جات امنه عزیزم بگو میمونی با من ♫ ♫

وجود تو دلیل عاشقیمه ♫ ♫

چشای تو تموم زندگیمه ♫ ♫

تورو بگیرنت ازم میمیرم ♫ ♫

نباشی حال و روز من وخیمه ♫ ♫

وجود تو دلیل عاشقیمه ♫ ♫

چشای تو تموم زندگیمه  ♫ ♫

تورو بگیرنت ازم میمیرم ♫ ♫

نباشی حال و روز من وخیمه  ♫ ♫

دانلود اهنگ کامل وجود تو دلیل عاشقیمه مهدی جهانی

★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★

دانلود آهنگ های مهدی جهانی

 

با ما همراه باشید تا شنونده اهنگ وجود تو دلیل عاشقیمه با صدای مهدی جهانی باشید

دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت و دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و همراه با تکست آهنگ + پخش آنلاین

Download New  Track By : Mehdi Jahani || Vojoode to With Text And 2 Quality 128 , 320 On MusicMine

 

نوشته اهنگ وجود تو دلیل عاشقیمه مهدی جهانی اولین بار در موزیک ماین. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/3l0NeAo
March 10, 2021 at 02:22AM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر