نرم افزار منتخب هفته

دانلود اهنگ پرواز مهراد جم

۱۳۹۹ اسفند ۱۵, جمعه

دانلود آهنگ رضا ملک زاده منو ببخش

دانلود آهنگ منو ببخش رضا ملک زاده

آهنگ منو ببخش رضا ملک زاده همراه با متن اهنگ و کیفیت عالی دانلود در موزیک ماین

اهنگ جدید رضا ملک زاده بنام منو ببخش هم اکنون آماده دانلود میباشد

شما عزیزان میتوانید این آهنگ را با دو کیفیت 128 و 320

و با لینک مستقیم و پرسرعت دانلود کنید و از این آهنگ زیبا لذت ببرید .

Download New Music By : Reza Malekzadeh || Mano Bebakhsh With Text And 2 Quality 128 , 320 On MusicMine

آهنگ منو ببخش رضا ملک زاه

 

دانلود اهنگ  منو بخش اگه اونی که میخواستی نبودم

متن آهنگ منو ببخش رضا ملک زداده

★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★

منو ببخش اگه اونی که میخواستی نبودم ♫

منو ببخش اگه مث تو احساسی نبودم ♫

منو بگیر از ان دلتنگی لحظه به لحظه ♫

با تو موندن به این زندگی  بی تو می ارزه ♫

آرهجون دلم ♫

 آهنگ جدید رضا ملک زاده منو ببخش

جون من آروم بگیر حونم برات در میره ♫

حال این دیوونه با چشمای تو دگیره ♫

مثل من کی واسه تو میمیره ♫

امشب دلم وصله به پیچ و تاب موهات ♫

میخوام که من باشم یکی از آرزوهات ♫

آرزوهات ♫

رضا ملک زاده منو ببخش

میخوام نفس نفس تو نفس ها تو حل شه ♫

عشقن از آغوش تو کام من عسل شه ♫

جون دلم ♫

جون من آروم بگیر جونم برات در میره ♫

 حال این دیوونه با چشمای تو درگره  ♫

مثل من کی واسه تو میمیره ♫

جون من آروم بگیر جونم برات در میره ♫

حال این دیوونه با چشمای تو در گیره ♫

مثل من کی واسه تو میمیره ♫

  ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★ ❁ ★

دانلود آهنگ های رضا ملک زاده

 

پیام اینستاگرامی رضا ملک زاده درباره این آهنگ :

سلام قطعه ( منو ببخش ) منتشر شد .

دالود از ملوبات و تمامی سایت های رسمیو کانال تلگزام خودم ( آدرس در قسمت بیو پیج ) .

لطفا تا میتونید این موزیک رو پست و استوری کنید . به عزیزنی که دل آزردگی بینتون پش اومده  بفرستید . عشق و بخشش تنها راه نجات انسان امروزه .

( دلیل حال خوب هم باشیم )

#بخشش #اسلحه_ها_وارونه 

کامنت هاتون رو با عشق میخونم

دانلود آهنگ منو ببخش از رضا ملک زاده

دانلود کنید و لذت ببرید از اهنگ جدید و زیبای رضا ملک زاده بنام منو ببخش

دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت و دو کیفیت 128 و 320

همراه با متن ترانه + پخش آنلاین آهنگ در رسانه موزیک ماین

اهنگ سیب هوس رضا ملک زاده

نوشته دانلود آهنگ رضا ملک زاده منو ببخش اولین بار در موزیک ماین. پدیدار شد.



from WordPress https://ift.tt/3qkaIBN
March 05, 2021 at 02:53PM

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر